Monday, October 3, 2016

Department Lunch di Row-Six, Jusco S2

21.9.2016, besday kak fariza. Kak fariza ni satu department ngan aku. Dia ganti tempat Kak Yana bila Kak Yana pindah department. Consider kak Fariza ni PA kepada my boss ler..

So, tengahari tu my boss buat surprise untuk Kak Fariza. Kitorang gi celebrate besday dia di restaurant Row-Six di Jusco, Seremban 2.

Staf Bahagian Audit Dalam. Dari kiri, aku, Nazri, my boss (Pn Raja Akmar), Kak Fariza n Siti. Kebetulan lak, hari ni hari Rabu..so..kami pakai baju seragam Bahagian. Hihi..macam staf KFC lak. 

My boss hadiahkan jam untuk Kak Fariza. Guess lagi...:) 

Cantik jam ni..

Dah setel hadiah, kita makan plak yek... Aku pun first time masuk restoran ni. Menarik pasal restaurant ni, ada hidang menu dari 5 negara iaitu Malaysia, Singapore, Indonesia, Thailand dan Vietnam. 


|
Kak Fariza pilih nasi ketuk, menu dari Indonesia kot

 
Siti pilih menu dari Vietnam.. lupa lak nama menu ni..heee

Aku dan nazri pilih nasi goreng ayam kot, menu Indonesia. Rasa? okayler.. 

Terlupa nak ambil gambar menu Pn Raja. Pn Raja pilih nasi goreng nenas dari Thailad. 

Nazri tambah kerabu jellyfish... hehe

Air pilihan Siti... 

Aku amik air epal asam boi. 

Semua dah dapat makanan. Jom, makannn!!!!!!

Menu dari 5 negara...



No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.