Wednesday, May 7, 2008

Amar dan auntie kesayangannya.....

Aku saja nak abadikan gambar amar dan auntie2 kesayangannya...wanie n cma...

Sejak amar lahir di dunia ni, iniler dua insan yang sering ditemuinya...

Amar ni kalau tak kenal orang, dia tak mahu main, nak dekat pun, dia dah lari.. tapi, kalau auntie 2 orang ni datang rumah, mmm....main sakan le dia..
ada satu kali tu, cma ajar dia main terbang2 ala superman...dia suka sangat, pastu dia asyik jerit suruh cma main ngan dia lagi...
dekat satu jam cma kena dukung dia sambil main terbang ala superman... esoknya, cma mengadu sakit pinggang..padan muka!!

Aku nak amar tahu yang auntie cma n auntie wanie ni yang banyak tolong kami sekeluarga n sentiasa bersama aku waktu susah or senang.......
dan aku nak amar sentiasa ingat dan hargai diorang....

Untuk wanie n cma, thanks a alot atas segala-galanya...

No comments:

There was an error in this gadget

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.