Thursday, May 1, 2008

Pening kepala

Minggu ni aku dikejutkan dengan panggilan dari Syabas. Aku dapat offer utk job kat sana... pening kepala aku fikir nak terima ke tak.... dulu aku dah tolak sebab dia offer gaji rendah.. then, now diorang offer lagi dengan gaji yg lebih tinggi..
nak tolak sayang, ....nak ambil...kena fikir beban yang aku akan hadapi,...dah ler keje kat KL, kena hadapi traffic jam yang giler.. beban keje yang heavy, masa yg terhad utk my son lagi,,,,, pening-pening...
Aku masih sayang pada UKM walau hati aku sakit.... ntahler.... aku takut kalau aku pegi Syabas, plan utk sambung PhD burn gitu jer......
mmm..ntahler...

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.