Wednesday, May 28, 2014

Bila rumah bak tongkang pecah

Memang pening!!! Kepala berserabut sungguh...sampai mood nak berblog pun karam skali..huhuhu...

Ini semua gara-gara kerja2 renovation rumah yg x siap2 lagi...bukan renovate sgt pun..aku tambah sket ruang kat blkg rumah tu..besarkan dapur dan bilik atas supaya selesa sket klu sedara mara nak bertandang.

Keje renovation dah start dr hujung bulan mac lg. Ni dah 2 bulan tp x siap2 lg... harap sgt ler sempat siap before puasa ni... klu dah siap, boleh ler call unifi utk psg balik wayar Internet tu. Leh ler aku buka blog puas2. Huhu...

No comments:

There was an error in this gadget

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.