Monday, April 28, 2014

Anak2 dan bibik

Pejam celik, pejam celik..rupanya dah 9 bulan Bibik Kasiyam ni hadir dlm kehidupan keluarga aku. Cepat sungguh masa berlalu...

Alhamdulillah, setakat ni prestasi bibik ni memuaskan. Anak2 pun serasi dgn bibik ni. Tp, malas nak puji lebih2 sbb takut pisang berbuah dua kali. Aku just doakan semoga bibik ni tak bg aku masalah mcm bibik nor dulu. ..huh..malas ler nak ingat kisah lama..buat sesak dada  aku je..korang tlg doakan jugak yek....hehe, tq atas doa korang.:)

Ni beberapa gambar bibik dgn anak2.  Aku?  Jd photographer ler..huhu..

No comments:

There was an error in this gadget

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.