Sunday, June 8, 2014

Kesian nana boring keseorangan

Dah seminggu amar dan meera di kampung tokma mereka. Seminggu juga ler nana keseorangan tanpa kawan bergaduh...akhirnya bibik le yang jadi mangsa gaduh nana....
Kelakar lak bila dengar bibik ngadu yang nana asyik gigit dia je sepanjang hari bila aku di ofis. ..maybe nana boring kot...

Sayu gak bila nana tanya bila abang dan kakak nak balik. Nana rindu kat abang dan kakak. ...
hmmm, biarler dia rindu supaya rasa sayang sesama mereka tu makin mekar nanti sebab kita akan lebih hargai benda yang tetiba tiada depan kita. ..kalau ada, asyik gaduh je...

Tapi bila takde abang dan kakak ni, manja sungguh le nana. ..asyik nak berkepit ngan mama je kalau mama ada kat rumah. .huhuhu...

Sabar le nana. ..seminggu lagi, abang dan kakak balik ler..masa tu nanti, gaduhler puas2 yer. ...

1 comment:

mamacupie / Fatihah Pauzihal said...

ala nana bucuk bucuk....
kat rumah tokma pulak, abang dan kakak asyik gaduh ngan che long, abang cupi dan tok ma... huhuhu....
tapi malam esok bila kakak dan abang balik BBB, che long ngan abang Cupie pulak yang rendu nanti...

There was an error in this gadget

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.