Tuesday, August 28, 2012

Sehari bersama adik (Daud dan Ajai)

26 Jun 2012 yang lalu, aku ambil cuti tahunan sebab bawa adik (Daud) utk attend interview di KTM, KL. Selesai sesi temuduga, kitorang (aku, Daud dan seorang lagi adik aku , Ajai) pegi jalan-jalan kat KLCC sebab Daud tak pernah lagi jejak KLCC. 

Lebih kurang 2 jam kat KLCC, kitorang gerak balik dengan komuter dan sampai rumah dalam kul 4 petang. Lepas asar, aku bawa lak diorang pegi jalan-jalan kat Putrajaya. Amar taknak ikut sebab dia nak main game, so..meera le yang join aku gi Putrajaya...Actually, Putrajaya ni banyak lokasi menarik utk dikunjungi seperi Taman Botani, Taman Wetland, Taman Warisan Pertanian, PICC, Alamanda dan macam-macam lagi.. disebabkan masa yang terhad memandangkan malam tu juga Daud nak balik Perak, so aku hanya sempat bawa dia ke area Masjid Putrajaya, Taman Wetland dan Taman Botani. Sememangnya negara kita ni banyak tempat menarik tapi kita je yang tak sedar...

Daud tgh berposing

 Meera nak menyelit gak di tengah makcik n pakcik dia..

 Gaya seorang .....

 Budak ni memang suka berposing.

 Mama gak le yang kena jadi photographer..

All in black..

 Meera memang suka kalau ada orang melayan dia..
 Abang dan adik..


 Jeti memancing di Taman Wetland.. banyak ikan..

 Cantik view kat sini...

Kat tepi jeti ni, ada satu restoran.. nampak macam menarik gak, tapi kitorang tak sempat nak melantak kat sini sebab takut Daud n Ajai tertinggal bas lak... Anyway, aku akan ajak faiz ke restoran ni suatu hari nanti, InsyaAllah.. Tapi, anak2 xleh ikut sbb mama n abah nak dating..hehehe...


No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.