Wednesday, August 15, 2012

1st Dinner X-Kejut Batch 1999-2002

Tetiba je dapat invitation untuk join dinner ex-student kejuruteraan batch 1999-2002. Mulanya aku tak terfikir nak join pun.. tapi, bile tetiba ezah ajak aku n anna join, terus aku plan utk join dinner ni…
Dan akhirnya on last 23.6 2012 (Sabtu), dlm kul 8 mlm, aku n faiz serta dua anak kami tiba di Bora Ombak, Ampang.. Sian kat Yana sebab kena tinggal kat rumah ngan bibik.. tapi, kalau aku bawa si Yana ni, sure aku x berkesempatan nak spend masa ngan kawan-kawan lama ni.. mesti Yana nak berkepit ngan aku je..
Walaupun tak ramai yang datang, tapi..alhamdulillah program ni berjalan lancar..Aku uploadkan a few  pictures utk kenangan di sini..

 Gambar family (setiap family yang hadir kena ambil gambar)

 Meera muncung je sebab mama peluk abang je…

 Thanks to my hubby sebab join dinner ni..



Amar n meera tgh join game susun puzzle (siap bariang-baring lagi)..

Mama lak sibuk bergambar ngan geng2 lama (Ezah n Anna)

Gambar sebahagian mereka yang attend dinner..ramai yang dah balik sebab ada program lain…

No comments:

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.