Wednesday, October 9, 2013

Jom puasa di bulan Zulhijjah

Aduhh..baru kul 1 tghr tp aku dah rasa lembik. Ni ler penangan bila dah lama x puasa..

Aku teringat dulu2 arwah ayah n ustaz/ustazah masa kat sekolah ada ajar betapa besar fadilat puasa di bulan zulhijhah ni..so, aku pun amik kesempatan ni utk puasa...klu korang nak tahu lebih psl fadilat puasa ni boleh tgk kat http://shafiqolbu.wordpress.com/2011/10/28/amalan-puasa-bulan-zulhijjah/.

Hehe..aku malas nak menaip satu2..lgpun dlm internet pun byk..

haa..ni dia.....hihihi, aku printscreen utk korang dr blog faina989.blogspot.com. thanks utk saudari faina sbb share info ni..

No comments:

There was an error in this gadget

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.