Wednesday, October 2, 2013

Tq En Faiz for the lovely besday present:)

Tahun lepas aku ada story psl aku dpt hadiah besday handbag. Tahun ni aku ingatkan xde hadiah besday sbb bulan 8 yg lalu, en faiz dah belikan aku hp baru..samsung SIII Mini. Masa beli hp tu, en faiz ckp yg itulah hadiah besday aku..

Tetiba on pg ahad 29 sept yg lepas en faiz bg aku hadiah besday...hehe, kali ni hadiah  wallet lak..


Hmmm, ni first time aku ada koleksi wallet brand oroton.
bila aku tanya harga, confirm En faiz xkan jwb..cuma aku tahu yg dia beli kat Johor Premium Outlet (JPO) masa dia outstation last time.

So, aku pun Google cr psl product ni. rupanya international brand gak...huahuahua..jakunnya you Jijah (hihihi)....
kot2 ler korang berkenan ngan brand ni, bolehler tgk website Oroton or blog.oroton.com. Setakat ni ada 5 store oroton kat Malaysia iaitu di The Gardens, KLCC, JPO, 1 Utama n Pavilion...

Anyway, thanks a lot my dear hubby...luv u so much!!!! Moga cinta kita sentiasa diberkatiNya..

2 comments:

mamacupie / Fatihah Pauzihal said...

hepi besdey my sis in law... semoga berbahagia dengan En Faiz dan jangan gaduh2 tau..tak baik tau!

af-aziey said...

Gaduh2 manja je....hehe..
"Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri"
Klu x gaduh, x meriah ler...hehehe...

Renungan sejenak

Usaha yang bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan kejayaan kecuali dengan takdirNya; yang terselindung seribu satu hikmah disebaliknya.